פתרונות פרסום למנחי קורסים וסדנאות.

כל מה שאתם צריכים כדי להביא נרשמים חדשים ומדוייקים - במקום אחד.

לא קל למלא קורסים לאורך זמן...

בהתחלה מגיעים חברים, וחברים של חברים, אבל לאט לאט המעגלים הקרובים שלנו כבר לא רלוונטיים ואנחנו צריכים להחשף לקהל חדש. יש לנו מוצר טוב וכבר לא-מעט משתתפים מרוצים, וכל מה שצריך זה לבנות את המנגנון שיביאו לנו משתתפים חדשים לעסק.

ואם אפשר… אז עם קצת פחות מאמץ. 

"אני רוצה להתמקד בלעשות את מה שאני טוב בו במקום להתעסק בשיווק כל היום"

זה משפט שאנחנו שומעים פחות או יותר כל פעם שמגיע אלינו לקוח חדש לפרסום של סדנה או קורס.

אז יש לנו חדשות בשבילך…

אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם,
תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם,
בזמן שאתם כמובן – מחזירים את ההשקעה.

בהתחלה מגיעים חברים, וחברים של חברים, אבל לאט לאט המעגלים הקרובים שלנו כבר לא רלוונטיים ואנחנו צריכים להחשף לקהל חדש. יש לנו מוצר טוב וכבר לא-מעט משתתפים מרוצים, וכל מה שצריך זה לבנות את המנגנון שיביאו לנו משתתפים חדשים לעסק.

ואם אפשר… אז עם קצת פחות מאמץ. 

"אני רוצה להתמקד בלעשות את מה שאני טוב בו במקום להתעסק בשיווק כל היום"

זה משפט שאנחנו שומעים פחות או יותר כל פעם שמגיע אלינו לקוח חדש לפרסום של סדנה או קורס.

אז יש לנו חדשות בשבילך…

אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם, תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם, בזמן שאתם כמובן – מחזירים את ההשקעה.

אנחנו עושים את זה כבר הרבה זמן

איך זה נראה בפועל?

לפני תחילת הפעילות נערוך שיחת הכרות בה נלמד על הקורס, קהל היעד, מסגרת הזמן לפרסום ומספר הנרשמים המבוקש.

במידת הצורך, נקים לכם דף נחיתה בהתאמה אישית וננחה אתכם בדיוק איזה תוכן אתם צריכים כדי שהוא יביא לכם את הפניות הנכונות.

בתחילת הפעילות נערוך שיחה בה נתחבר מרחוק למחשב שלך על מנת לקבל גישה לנכסים הקיימים: חשבונות פרסום בגוגל ופייסבוק, דפים עסקיים ברשתות החברתיות, מערכת ניהול דף הנחיתה / האתר במידה וקיימים, ורשימות לקוחות קודמים (מיילים + טלפונים).

בשלב הבא, בהנחייתנו, תספקו בין 3 ל-6 פוסטים שמספרים עליכם, על הקורס ולמה כדאי להירשם בצירוף תמונות וסרטונים.

מכאן אנחנו לוקחים את המושכות ומקימים את הקמפיין עבורכם, מייצרים קהלים רלוונטים, מטמיעים את מה שצריך בדף נחיתה שלכם ודואגים שכל הפניות יתרכזו במקום נוח בשבילכם.

זה הרבה השקעה. איך יוצא שזה משתלם בסוף?

חשבו על קמפיין שיווקי כעל זרע שאתם שותלים. בהתחלה זה מצריך השקעה – צריך לקנות את הזרע ולטפל בו, שזה במקרה שלנו עלות הקמת הקמפיין. עם זאת, ברגע שהזרע הזה נובט וגדל, הוא נושא פרי – מתעניינים חדשים לקורס שלכם.

עכשיו, כאן נכנס לתמונה הקסם של החזר על ההשקעה (ROI). 

על כל שקל שאנחנו מוציאים על הפרסום שלכם, אנחנו שואפים להרוויח יותר משקל בחזרה מההרשמות לקורס. לכן, אם אנחנו מוציאים 4000 ש"ח על מסע פרסום וזה מביא למכירות בשווי 8000 ש"ח, החזר ה-ROI שלנו הוא 100%.

במילים אחרות, הכפלנו את ההשקעה שלכם.

אז, ה-ROI הוא כמו הצמיחה של הזרע שלנו. ככל שנטפח אותו בצורה יעילה יותר (או במונחים שיווקיים, ככל שהקמפיין מתמקד בקהל המתאים בצורה יעילה יותר), כך הקציר שלנו יהיה גדול יותר (מספר הלידים ובסופו של דבר, בהתאמה, מכירות הקורסים).

לכן, למרות שיש השקעה ראשונית, קמפיין שיווקי מתוכנן היטב הוא השקעה שיכולה לגדול ולהחזיר כפולות של מה שהשקענו.

מעבר להחזר ההשקעה, דף הנחיתה או האתר, כמו גם הקהלים שיצרתם לקמפיין – נשארים עבורכם כנכס לקמפיינים הבאים.

קצת עלינו

עמיאל ריס, יליד 80', נשוי פלוס 2 מתוקות.

עוסק בפרסום ויזמות באינטרנט מעל ל-10 שנים.

בעל ניסיון רב בפרסום עסקים באינטרנט. הובלתי עסקים רבים להצלחה באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל וביוטיוב, פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, הקמת תוכנית שותפים וניהולה ופרסום באמצעות הקמת רשימות תפוצה במייל וניהולן.

גלעד פלד, יליד 89', נשוי + 1.

עוסק באיפיון, עיצוב והקמה של דפי המראה ואתרי אינטרנט מזה 5 שנים.

עצמאי, יזם ויוצר תוכן. מטפל ומאמן בהכשרתי. יש לי ניסיון רב בליווי עסקים מתחומי הטיפול וההנחייה בתהליכים שיווקים ובתהליכי יצירה של נכסים דיגיטליים.

שאלות נפוצות

  • הקמת דף נחיתה או אתר במערכת וורדפרס בהתאמה אישית במידת הצורך. 
  • הטמעת פיקסלים של פייסבוק וגוגל למעקב אחר פעולות הגולשים בדף הנחיתה או באתר.
  • יצירת קהלים על בסיס קהל הגולשים באתר ופעילותם באתר, ועל בסיס עמודי הפייסבוק והאינסטגרם ורשימת התפוצה.
  • הקמת קמפיינים בפייסבוק (כולל רימרקטינג)
  • הקמת קמפיינים בגוגל (כולל רימרקטינג)
  • ריכוז הפניות ממתעניינים בטופס Google Sheets
  • מעקב ומיטוב תוצאות הפרסום
  • דיווח שוטף על תוצאות הפרסום והחזר ההשקעה

 אין בעיה! נשמח לעבוד עם נכסים קיימים ובעת הצורך נוכל גם לעזור לך לשפר אותו אם צריך.

אנחנו צריכים שזה יהיה קורס קיים שידוע איפה ומתי יתקיים ומה עלותו, ויש לך יכולת ונסיון במכירה שלו.
ככל שיש לך מוניטין ולקוחות קודמים כך יהיה קל יותר לפרסם ולמלא את הקורסים הבאים.

רוב הלקוחות מדווחים על החזר השקעה גדול וממשיכים בפרסום בקורסים עתידיים או נוספים.

עם זאת – זה תלוי כמובן בכמה משתנים. נשמח לעזור לך להבין אם זה מתאים לך בשיחת הכרות.

כלל אצבע הוא שקורס או סדנא במחיר של עד 1000 ש"ח ניתן לסלוק באינטרנט וקורסים במחירים גבוהים מ – 1000 יש לסלוק טלפונית. זה בגדול, אבל תלוי כמובן במוניטין שלך.

מה שכן, אם החלטנו שצריך לחזור למתעניינים לשיחות מכירה – אי אפשר לדלג על השלב הזה. הצלחת הקמפיין תלויה במידת ההשקעה בשיחות המכירה.

אפשר לכתוב לנו

נשמח לתאם איתך שיחת ייעוץ חינם