מטפל זוגי ומשפחתי מוסמך, מנחה סדנאות לזוגות והכשרה בטיפול זוגי אינטגרטיבי מבוסס מיינדפולנס, גוף וחוויה.
אתם כבר יודעים שקורסים לא מתמלאים מעצמם. יש לכם מוצר טוב, משתתפים מרוצים, ואתם מבינים ששיווק הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו – הוא מנוע הצמיחה של העסק שלכם.
השאלה היא לא האם לשווק – אלא איך לעשות את זה חכם ויעיל.
אנחנו עובדים עם בעלי קורסים וסדנאות שכבר ניסו לפרסם בעצמם, מבינים את החשיבות של פרסום ממומן, אבל רוצים מערכת שעובדת בצורה עקבית, ממירה, ומביאה נרשמים שמוכנים להתחייב.
אז הנה החדשות הטובות…
אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם,
תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם,
ותיקח את העסק שלכם לרמה הבאה.
אתם כבר יודעים שקורסים לא מתמלאים מעצמם. יש לכם מוצר טוב, משתתפים מרוצים, ואתם מבינים ששיווק הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו – הוא מנוע הצמיחה של העסק שלכם.
השאלה היא לא האם לשווק – אלא איך לעשות את זה חכם ויעיל.
אנחנו עובדים עם בעלי קורסים וסדנאות שכבר ניסו לפרסם בעצמם, מבינים את החשיבות של פרסום ממומן, אבל רוצים מערכת שעובדת בצורה עקבית, ממירה, ומביאה נרשמים שמוכנים להתחייב.
אז הנה החדשות הטובות…
אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם, תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם, ותיקח את העסק שלכם לרמה הבאה.
מנחי קורסים, סדנאות וריטריטים בעלי תקציב פרסום התחלתי של 3300 ש"ח לחודש (1500 ניהול + 60 ש"ח ליום פרסום).
מתאים למנחים עם יעד מכירות של כ- 25 אלף ש"ח ומעלה לחודש.
תקציב הפרסום הרצוי הוא בין 5% ל-15% מההכנסה המתוכננת הרצויה.
לפני תחילת הפעילות נערוך שיחת הכרות בה נלמד על הקורס, קהל היעד, מסגרת הזמן לפרסום ומספר הנרשמים המבוקש.
במידת הצורך, נקים לכם דף נחיתה בהתאמה אישית וננחה אתכם בדיוק איזה תוכן אתם צריכים כדי שהוא יביא לכם את הפניות הנכונות.
בתחילת הפעילות נערוך שיחה בה נתחבר מרחוק למחשב שלך על מנת לקבל גישה לנכסים הקיימים: חשבונות פרסום בגוגל ופייסבוק, דפים עסקיים ברשתות החברתיות, מערכת ניהול דף הנחיתה / האתר במידה וקיימים, ורשימות לקוחות קודמים (מיילים + טלפונים).
בשלב הבא, בהנחייתנו, תספקו בין 3 ל-6 פוסטים שמספרים עליכם, על הקורס ולמה כדאי להירשם בצירוף תמונות וסרטונים.
מכאן אנחנו לוקחים את המושכות ומקימים את הקמפיין עבורכם, מייצרים קהלים רלוונטים, מטמיעים את מה שצריך בדף נחיתה שלכם ודואגים שכל הפניות יתרכזו במקום נוח בשבילכם.
מטפל זוגי ומשפחתי מוסמך, מנחה סדנאות לזוגות והכשרה בטיפול זוגי אינטגרטיבי מבוסס מיינדפולנס, גוף וחוויה.
סקסולוג, M.A עו"ס ולימודי המשך בטיפול מיני. מטפל ומוביל את הכשרה למיניות אינטגרטיבית.
מפתחת שיטת היוגה הנשית, הכשירה למעלה מ – 400 מורות בשיטה. מעבירה קורסים, ריטריטים וסדנאות בארץ ובחו"ל.
מנחה סדנאות התפתחותיות לגברים ונשים, מנחה השתלמויות להעשרת מטפלים ומלווי גברים בנושא מיניות גברית מודעת.
בר ליקוט – סדנאות ליקוט, חוגי ליקוט, קורס ליקוט ואירועי ליקוט פרטיים.
כלל אצבע בקמפיינים לקורסים וסדנאות הוא שקורסים במחיר של עד 1,000 ש"ח ניתן לסלוק ישירות אונליין, בעוד שקורסים יקרים יותר לרוב דורשים סליקה טלפונית – כמובן, בהתאם למוניטין שלכם. גובה תקציב הפרסום נע בין 5% ל-20% מההכנסה הרצויה מהמכירות, כאשר האחוז המדויק מושפע מהמוניטין שלכם, מההצעה, מהקריאייטיב ומהטיימינג של הקמפיין. רוב הלקוחות שלנו מדווחים על החזר השקעה גבוה, ממשיכים לפרסם קורסים נוספים ומגדילים את ההכנסות שלהם בצורה עקבית.
עוסק בפרסום ויזמות באינטרנט מעל ל-10 שנים.
בעל ניסיון רב בפרסום עסקים באינטרנט. הובלתי עסקים רבים להצלחה באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל וביוטיוב, פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, הקמת תוכנית שותפים וניהולה ופרסום באמצעות הקמת רשימות תפוצה במייל וניהולן.
עוסק באיפיון, עיצוב והקמה של דפי המראה ואתרי אינטרנט מזה 5 שנים.
עצמאי, יזם ויוצר תוכן. מטפל ומאמן בהכשרתי. יש לי ניסיון רב בליווי עסקים מתחומי הטיפול וההנחייה בתהליכים שיווקים ובתהליכי יצירה של נכסים דיגיטליים.
אין בעיה! נשמח לעבוד עם נכסים קיימים ובעת הצורך נוכל גם לעזור לך לשפר אותו אם צריך.
מנחי קורסים, סדנאות וריטריטים בעלי תקציב פרסום התחלתי של 3300 ש"ח לחודש (1500 ניהול + 60 ש"ח ליום פרסום).
מתאים למנחים עם יעד מכירות של כ- 25 אלף ש"ח ומעלה לחודש.
תקציב הפרסום הרצוי הוא בין 5% ל-15% מההכנסה המתוכננת הרצויה.
אנחנו צריכים שזה יהיה קורס קיים שידוע איפה ומתי יתקיים ומה עלותו, ויש לך יכולת ונסיון במכירה שלו.
ככל שיש לך מוניטין ולקוחות קודמים כך יהיה קל יותר לפרסם ולמלא את הקורסים הבאים.
רוב הלקוחות מדווחים על החזר השקעה גדול וממשיכים בפרסום בקורסים עתידיים או נוספים.
כלל אצבע הוא שקורס או סדנא במחיר של עד 1000 ש"ח ניתן לסלוק באינטרנט וקורסים במחירים גבוהים מ – 1000 יש לסלוק טלפונית. זה בגדול, אבל תלוי כמובן במוניטין שלך.
מה שכן, אם החלטנו שצריך לחזור למתעניינים לשיחות מכירה – אי אפשר לדלג על השלב הזה. הצלחת הקמפיין תלויה במידת ההשקעה בשיחות המכירה.