פתרונות פרסום למנחי קורסים וסדנאות.

קמפיינים מדויקים ומשתלמים לגידול משמעותי בהרשמה לקורסים, סדנאות וריטריטים

למלא קורסים זה אתגר מתמשך…

 אתם כבר יודעים שקורסים לא מתמלאים מעצמם. יש לכם מוצר טוב, משתתפים מרוצים, ואתם מבינים ששיווק הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו – הוא מנוע הצמיחה של העסק שלכם.

השאלה היא לא האם לשווק – אלא איך לעשות את זה חכם ויעיל.
אנחנו עובדים עם בעלי קורסים וסדנאות שכבר ניסו לפרסם בעצמם, מבינים את החשיבות של פרסום ממומן, אבל רוצים מערכת שעובדת בצורה עקבית, ממירה, ומביאה נרשמים שמוכנים להתחייב.

אז הנה החדשות הטובות…

אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם,
תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם,
ותיקח את העסק שלכם לרמה הבאה.

 אתם כבר יודעים שקורסים לא מתמלאים מעצמם. יש לכם מוצר טוב, משתתפים מרוצים, ואתם מבינים ששיווק הוא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו – הוא מנוע הצמיחה של העסק שלכם.

השאלה היא לא האם לשווק – אלא איך לעשות את זה חכם ויעיל.
אנחנו עובדים עם בעלי קורסים וסדנאות שכבר ניסו לפרסם בעצמם, מבינים את החשיבות של פרסום ממומן, אבל רוצים מערכת שעובדת בצורה עקבית, ממירה, ומביאה נרשמים שמוכנים להתחייב.

אז הנה החדשות הטובות…

אתם יכולים לבנות מערכת פרסום שתעבוד בשבילכם, תביא מתעניינים חדשים ומדוייקים שבשלים להרשם, ותיקח את העסק שלכם לרמה הבאה.

למי זה מתאים?

מנחי קורסים, סדנאות וריטריטים בעלי תקציב פרסום התחלתי של 3300 ש"ח לחודש (1500 ניהול + 60 ש"ח ליום פרסום).
מתאים למנחים עם יעד מכירות של כ- 25 אלף ש"ח ומעלה לחודש.
תקציב הפרסום הרצוי הוא בין 5% ל-15% מההכנסה המתוכננת הרצויה.

לקוחות ממליצים

איך זה נראה בפועל?

לפני תחילת הפעילות נערוך שיחת הכרות בה נלמד על הקורס, קהל היעד, מסגרת הזמן לפרסום ומספר הנרשמים המבוקש.

במידת הצורך, נקים לכם דף נחיתה בהתאמה אישית וננחה אתכם בדיוק איזה תוכן אתם צריכים כדי שהוא יביא לכם את הפניות הנכונות.

בתחילת הפעילות נערוך שיחה בה נתחבר מרחוק למחשב שלך על מנת לקבל גישה לנכסים הקיימים: חשבונות פרסום בגוגל ופייסבוק, דפים עסקיים ברשתות החברתיות, מערכת ניהול דף הנחיתה / האתר במידה וקיימים, ורשימות לקוחות קודמים (מיילים + טלפונים).

בשלב הבא, בהנחייתנו, תספקו בין 3 ל-6 פוסטים שמספרים עליכם, על הקורס ולמה כדאי להירשם בצירוף תמונות וסרטונים.

מכאן אנחנו לוקחים את המושכות ומקימים את הקמפיין עבורכם, מייצרים קהלים רלוונטים, מטמיעים את מה שצריך בדף נחיתה שלכם ודואגים שכל הפניות יתרכזו במקום נוח בשבילכם.

עובדים איתנו

כמה נתונים חשובים

כלל אצבע בקמפיינים לקורסים וסדנאות הוא שקורסים במחיר של עד 1,000 ש"ח ניתן לסלוק ישירות אונליין, בעוד שקורסים יקרים יותר לרוב דורשים סליקה טלפונית – כמובן, בהתאם למוניטין שלכם. גובה תקציב הפרסום נע בין 5% ל-20% מההכנסה הרצויה מהמכירות, כאשר האחוז המדויק מושפע מהמוניטין שלכם, מההצעה, מהקריאייטיב ומהטיימינג של הקמפיין. רוב הלקוחות שלנו מדווחים על החזר השקעה גבוה, ממשיכים לפרסם קורסים נוספים ומגדילים את ההכנסות שלהם בצורה עקבית.

ההצלחה שלנו היא ההצלחה שלך

למעלה מ:

לקוחות מרוצים
0
קורסים וסדנאות שנפתחו
0
נרשמים
0
הכנסות למנחים
0

קצת עלינו

עמיאל ריס, יליד 80', נשוי פלוס 2 מתוקות.

עוסק בפרסום ויזמות באינטרנט מעל ל-10 שנים.

בעל ניסיון רב בפרסום עסקים באינטרנט. הובלתי עסקים רבים להצלחה באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל וביוטיוב, פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, הקמת תוכנית שותפים וניהולה ופרסום באמצעות הקמת רשימות תפוצה במייל וניהולן.

גלעד פלד

גלעד פלד, יליד 89', נשוי + 1.

עוסק באיפיון, עיצוב והקמה של דפי המראה ואתרי אינטרנט מזה 5 שנים.

עצמאי, יזם ויוצר תוכן. מטפל ומאמן בהכשרתי. יש לי ניסיון רב בליווי עסקים מתחומי הטיפול וההנחייה בתהליכים שיווקים ובתהליכי יצירה של נכסים דיגיטליים.

שאלות נפוצות

  • הקמת דף נחיתה או אתר במערכת וורדפרס בהתאמה אישית במידת הצורך. 
  • הטמעת פיקסלים של פייסבוק וגוגל למעקב אחר פעולות הגולשים בדף הנחיתה או באתר.
  • יצירת קהלים על בסיס קהל הגולשים באתר ופעילותם באתר, ועל בסיס עמודי הפייסבוק והאינסטגרם ורשימת התפוצה.
  • הקמת קמפיינים בפייסבוק (כולל רימרקטינג)
  • הקמת קמפיינים בגוגל (כולל רימרקטינג)
  • ריכוז הפניות ממתעניינים בטופס Google Sheets
  • מעקב ומיטוב תוצאות הפרסום
  • דיווח שוטף על תוצאות הפרסום והחזר ההשקעה

 אין בעיה! נשמח לעבוד עם נכסים קיימים ובעת הצורך נוכל גם לעזור לך לשפר אותו אם צריך.

מנחי קורסים, סדנאות וריטריטים בעלי תקציב פרסום התחלתי של 3300 ש"ח לחודש (1500 ניהול + 60 ש"ח ליום פרסום).
מתאים למנחים עם יעד מכירות של כ- 25 אלף ש"ח ומעלה לחודש.
תקציב הפרסום הרצוי הוא בין 5% ל-15% מההכנסה המתוכננת הרצויה.

אנחנו צריכים שזה יהיה קורס קיים שידוע איפה ומתי יתקיים ומה עלותו, ויש לך יכולת ונסיון במכירה שלו.
ככל שיש לך מוניטין ולקוחות קודמים כך יהיה קל יותר לפרסם ולמלא את הקורסים הבאים.

רוב הלקוחות מדווחים על החזר השקעה גדול וממשיכים בפרסום בקורסים עתידיים או נוספים.

כלל אצבע הוא שקורס או סדנא במחיר של עד 1000 ש"ח ניתן לסלוק באינטרנט וקורסים במחירים גבוהים מ – 1000 יש לסלוק טלפונית. זה בגדול, אבל תלוי כמובן במוניטין שלך.

מה שכן, אם החלטנו שצריך לחזור למתעניינים לשיחות מכירה – אי אפשר לדלג על השלב הזה. הצלחת הקמפיין תלויה במידת ההשקעה בשיחות המכירה.

אפשר לכתוב לנו
מלאו את הפרטים הבאים ונשמח לתאם שיחת ייעוץ
Open chat
היי 👋
איך אפשר לעזור?