כתיבת תוכן

כשכל מילה מונחת במקומה

יצירתיות וטכנולוגיה

תוכן טוב, בין אם הוא ממלא את דף ההמראה שלך או האתר, ובין אם הוא מעטר את הפוסטים שלך במדיות החברתיות – מתאים את עצמו לפלטפורמה שדרכה הוא פוגש את קהל היעד. 

אעזור לך עם זה – לאפיין, לתכנן, להפיק ולשכתב – את היצירה של העסק שלך.

כתיבה לאתרים

האתר שלך צריך לדבר אותך. נדרשת בחירה נכונה של מילים ותיאורים, הנעה עדינה או אסרטיבית לפעולה.
צריך לספר את הסיפור בצורה עניינית אך גם מעניינת ומושכת. לוודא שחוויית המשתמש שלנו מעניקה למבקר את כל המידע שהוא צריך כדי לרכוש את השירות או המוצר. המידע הוא הפרטים הטכניים אבל לא פחות – השפה, הערכים, המהות והוייב. 

כתיבה לדפי נחיתה \ המראה

הסוד בדפי המראה – מיקוד והתמקדות.

כדי להמיר את קהל היעד שלנו בלקוחות מתעניינים ומשלמים, אנחנו צריכים לדבר איתם בגובה העיניים וברוחב התודעה.
השפה צריכה לגרום להם להרגיש בבית, הסיפור צריך לגעת בכאבים וגם בכמיהות – לדבר אל הרגש וגם אל הראש.
רצוי ומומלץ לשזור את כל זה בבידול ובייחודיות שלנו – כדי לוודא שאנחנו ממגנטים את הקהל שנכון לנו.

ניהול תוכן לפייסבוק

את הפייסבוק צריך להאכיל, את הקהל צריך לטפח – אין מה לעשות, כדי להשיג תוצאות טובות צריך לתכנן.

נתכנן בשבילך גאנט תוכן משגע שיבנה לכם תדמית של אלופי עולם. נדאג לשמר ולטפח את הקהילה שלכם וכמובן להגדיל את החשיפה לקהלים חדשים ומתאימים. תשתית אורגנית טובה דורשת סבלנות והתמדה אבל היא החומר שממנו מייצרים קידום ממומן שעובד.

מאמרים מקצועיים ל - SEO (קידום אתרים אורגני)

אתם תתנו לנו את מילות המפתח ואנחנו נעשה מהם תוכן. 
מאמר טוב לצרכי קידום אורגני מכיל מילות מפתח מאופיינות היטב בצפיפות המדוייקת (לא פחות מדי – לא יותר מדי).
יש בו חלוקה נכונה של כותרות, תתי-כותרות ומשפטים. אל תדאגו, יש לנו את הנוסחה.

אבל לא פחות חשוב – יש בו ערך. אנחנו כותבים תוכן שיש בו ערך.
למה? כי קהל טוב מזהה ערך, מצביע עם הרגלים – וגוגל מעריך את זה מאוד.

סגירת תפריט

יש לי משהו בשבילך

כל מה שאני יודע - בתיבת המייל שלך

מלא חומר טוב, יעיל ומעשי שיעזור לכם להפוך את השיווק שלכם ליצירתי יותר.
איך לספר סיפורים, לבנות תקשורת חזותית ולהגדיל את הפרנסה.