דפי המראה

הופכים את קהל היעד ללקוחות משלמים

למה כולם מדברים על דפי נחיתה?

מכירים את זה שאין התאמה בין מספר הלייקים, התגובות האוהדות והתנועה באתר – למספר האנשים שנרשמים לסדנאות ולקורסים שלכם? למספר האנשים שקונים את המוצר הייחודי והמושקע שלכם? הסיפור הזה מוכר לרוב העסקים – אתם יכולים להיות רגועים. דפי המראה הם השלב בתהליך השיווקי בו תהפכו את קהל העוקבים והמתעניינים שלכם לקהילה של לקוחות משלמים.

יצא לכם להשקיע כסף בקידום ממומן מבלי לראות תוצאות?

כדי לוודא שאתם לא מבזבזים כסף מיותר על פרסום ושיווק, מבלי שהתנועה והחשיפה לשירותים ולמוצרים שלכם תהפוך לפניות, הרשמות ורכישות – אתם ממש רוצים להקים דף נחיתה מושך, מדוייק ועם קריאה ברורה לפעולה. ולא פחות חשוב – כזה שמדגיש את הבידול והייחודיות שלכם. דף נחיתה כזה, מותאם אישית לאופי ולשפה של המותג שלכם, מוליך את קהל היעד שלכם כל הדרך אל היעד שהצבתם – בין אם זה רכישה של מוצר, הזמנת שירות, הרשמה לסדנה או הצטרפות לרשימת דיוור.

איך דפי המראה בוורדפרס הרימו לי את העסק...

דף נחיתה הוא הזדמנות מעולה לספר את הסיפור שלכם. תראו למשל, בדף הזה, איך אתם כבר לומדים להכיר אותי (ורק התחלנו). כשניסיתי בעבר, לגייס לקוחות חדשים לעסק הדיגיטלי שלי הייתי מנסה בפייסבוק, בלוחות מחפשי עבודה, דרך חברים – אבל תמיד עם הצלחה מאוד מוגבלת (בלשון המעטה).

מאז שטרחתי, השקעתי ובניתי דפי המראה בשביל העסק שלי – הם עובדים בשבילי! בזמן שאני עסוק בעבודה, הדף מתגלגל, הלידים נכנסים: הם כבר פגשו את הכתיבה שלי, את החוש האסתטי שלי – את החוזקות שאני מביא לעשייה המקצועית שלי – והנה, יש לי מאגר איכותי וממוקד של לקוחות פוטנציאליים כשחלק נכבד מתהליך המכירה כבר מאחורי.

החלק הזה בהתפתחות של העסק שלי היה הכרחי, כדי שאוכל להמשיך ולעשות את מה שאני אוהב ולהתפרנס בכבוד תוך כדי.

מה אני מציע?

תהליך אישי, קשוב ומעמיק לזיכוך המסרים השיווקים
ויצירתו של דף המראה מקצועי ומותאם אישית, בנוי בוורדפרס.

עיצוב

דף נחיתה צריך להראות טוב. בחירת הצבעים צריכה להיות מדוייקת, נקייה ומתאימה לקו העיצובי של המותג. התמונות צריכות להיות חדות, ברורות ומושכות.

בנייה

דף נחיתה יעיל בנוי על פי עקרונות חשובים בהתאם ליעדים השיווקיים של הקמפיין. המבקר צריך לעבור בדף בזרימה ובנוחות. האלמנטים השונים בדף צריכים לשרת את תהליך המכירה.

כתיבה שיווקית

המסר השיווקי של העסק צריך לעבור בצורה ברורה. השפה צריכה להתאים לקהל היעד. הכתיבה צריכה להיות קלילה, זורמת ומסקרנת ולהוביל את המבקר לאורך הדף.

איך זה קורה בפועל?

שלב אחרי שלב בדרך ליעדים השיווקיים שהצבתם

1) שיחת הכרות

שנוכל לגעת במהות העסק, למפות את צרכיו ולתכנן יחד מטרות ויעדים.

2) איפיון הדף

העמקה בזהות השיווקית של העסק, תכנון העמוד, בחירת צבעים, אלמנטים ושלד הדף.

3) סקיצות

שתוכלו לראות מה הכיוון בשלב מוקדם ולהשתתף בתהליך.

4) הזנת תכנים

מכניסים את התוכן השיווקי - טקסטים, תמונות, וידאו, אייקונים, GIF ועוד.

5) סבב תיקונים

כשהכל פרוס מול העיניים, עושים Fine Tuning ומדייקים את העיצוב.

6) התאמה למובייל

דף הנחיתה יותאם לגלישה גם דרך מכשירים סלולריים וטאבלטים.

7) אישור סופי

יופי, הדף מוכן ואפשר להתחיל לעבור לשלב היישום של המשפך השיווקי.

8) הטמעה בשיווק

שילוב דף הנחיתה במערך השיווקי, קידום ממומן ברשתות חברתיות, רשימת דיוור וכו'.

ארז שמש - יועץ משכנתאות וייעוץ פיננסי

ארז שמש - יועץ משכנתאות וייעוץ פיננסי

סגירת תפריט

יש לי משהו בשבילך

כל מה שאני יודע - בתיבת המייל שלך

מלא חומר טוב, יעיל ומעשי שיעזור לכם להפוך את השיווק שלכם ליצירתי יותר.
איך לספר סיפורים, לבנות תקשורת חזותית ולהגדיל את הפרנסה.